۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

گریه‌مون هیچ، خنده‌مون هیچ؟

ساعت دو و پنجاه و چهار دقیقه‌ی بامداد شنبه بیست و سوم خرداد 1388 هجری شمسی است. حدود پنج ساعت از پایان رسمی زمان رأی‌گیری گذشته است. رأی‌ها را خیلی سریع دارند می‌شمرند و همه‌ی خبرگزاری‌های موجود در اعلام نتایج از هم سبقت می‌گیرند. از ستاد انتخابات خبر رسمی درست و موثقی بیرون نمی‌آید. فارس و ایرنا هر کدام چهل دقیقه‌ای می‌شود که خبر پیروزی محمود احمدی‌نژاد را اعلام کرده‌اند.
ظاهرا شهر جای ما نبود. شهر جای ما نشد. شهر جای ما نیست. بگردیم برای خودمان جای تازه‌ای پیدا کنیم. شهری که بتوانیم درش دل‌خوش زندگی کنیم.
انگار در افسانه‌ها تاریکی روسیاه می‌شود. در عالم واقع تاریکی حتی می‌تواند دوباره حاکم شود.

۸ نظر:

یک نفر گفت...

نفسم گرفت از این شهر
در این حصار بشکن...

ناشناس گفت...

نا امید نشید ! مگه رای ها تموم شده ؟ اگه ما خودمون پا عقب بزاریم چه توقعی از اونا باید داشته باشیم ؟ نا امیدی بدترین گناهه ! امید بی شک تاثیر گذاره

این هم یک مرجع نیمه معتبر برای پیگیری
http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=51716

ناشناس گفت...

دوستان عزیز.

دولت مردم فریب احمدی نژاد کودتای کثیف تبلیغاتی خودش رو شروع کرده و در حال جو سازی برای قلب نتیجه انتخابات است. از شما خواهشمندم از درج اخبار جانبدارانه و سراسر دروغ خبرگزاری‌های وابسته به احمدی نژاد اکیدا خود داری نمایید و فریب این بازی تبلیغاتی کثیف رو نخورید. لطفا همین الان تمامی پستهاتون که مربوط به برتری ارای احمدی به موسوی است رو حذف کنید و تنها یک پست بگذارید: ما این دروغ را قبول نمیکنیم. آقای احمدی نژاد شرم بر تو و بر نیرنگ تو. آقای موسوی رئیس جمهور دهمین دور انتخابات با کسب هفتاد درصد آرادوستان، همراهان. هنوز هیچ چیز تمام نشده. لطفا امشب نخوابید و لاقل یک پست در نفی این کودتای کثیف بنویسید. باور کنید که هنوز هیچ چیزی تمام نشده و تأ وقتی‌ خاتمی و موسوی و کروبی زنده هستند امید زنده است. پیشنهاد من این است که به پشت بامها بروید و با صدای الله اکبر مردم رو به اعتراض دعوت کنید. بایستی جنبید تأ دیر نشده. ساعت شش صبح با صدای الاه اکبر.
. لطفا این پست رو برای دوستانتون بفرستید. باور کنید میشود کاری کرد. خدا بزرگ است.

ناشناس گفت...

Please do not get too excited if your candidate wins and do not get so much desperate if the opposition wins.

Anyway, Take it easy Ya Azizi!

negah گفت...

نه اين شهر جاي ماست. دروغگويان را بايد برانيم. از اين يكي دروغ به كجا شكايت كنيم؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

متاسفم.
چه درد سنگینی است. اینجا نشستم و سرم را زمین می زنم. شوخی نمی کنم. دست خودم نیست بغضم.

خیاط گفت...

1388

ناشناس گفت...

هی هی هی! جوانی مان تمام شد. امروز می خواستند توی خیابان بهشتی خودمان هم تمام کنند.
این جا جای ما نیست. ولی کجا جای ماست؟